diplomski rad
Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju

Kolak, Ana-Marija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kolak, A. M. (2020). Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775242

Kolak, Ana Marija. "Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775242

Kolak, Ana Marija. "Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775242

Kolak, A. M. (2020). 'Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775242

Kolak AM. Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 26.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775242

A. M. Kolak, "Uloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:775242

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.