Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za međunarodnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Ivić Filipčić, S. (2020). International business reputation in social media context (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856717
Ivić Filipčić, Sara. "International business reputation in social media context." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856717
Ivić Filipčić, Sara. "International business reputation in social media context." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856717
Ivić Filipčić, S. (2020). 'International business reputation in social media context', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856717
Ivić Filipčić S. International business reputation in social media context [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856717
S. Ivić Filipčić, "International business reputation in social media context", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:856717