prikaz prve stranice dokumenta Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije

Košić, Hana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Košić, H. (2020). Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085

Košić, Hana. "Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085

Košić, Hana. "Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085

Košić, H. (2020). 'Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085

Košić H. Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 22.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085

H. Košić, "Analiza lojalnosti kupaca prilikom preuzimanja poduzeća iz automobilske industrije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:759085

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.