Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Šušak Anić, I. (2020). Utjecaj društvenih mreža na elektroničku trgovinu s posebnim osvrtom na kozmetičku industriju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610493
Šušak Anić, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na elektroničku trgovinu s posebnim osvrtom na kozmetičku industriju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610493
Šušak Anić, Ivana. "Utjecaj društvenih mreža na elektroničku trgovinu s posebnim osvrtom na kozmetičku industriju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610493
Šušak Anić, I. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na elektroničku trgovinu s posebnim osvrtom na kozmetičku industriju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610493
Šušak Anić I. Utjecaj društvenih mreža na elektroničku trgovinu s posebnim osvrtom na kozmetičku industriju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610493
I. Šušak Anić, "Utjecaj društvenih mreža na elektroničku trgovinu s posebnim osvrtom na kozmetičku industriju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610493