Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Poropat, N. (2020). Specifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:046336
Poropat, Nico. "Specifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:046336
Poropat, Nico. "Specifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:046336
Poropat, N. (2020). 'Specifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:046336
Poropat N. Specifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:046336
N. Poropat, "Specifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:046336