Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Grbešić, F. (2020). Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889
Grbešić, Franjo. "Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889
Grbešić, Franjo. "Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889
Grbešić, F. (2020). 'Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889
Grbešić F. Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889
F. Grbešić, "Inovacije u pozicioniranju proizvoda u prodavaonici kao konkurentska prednost maloprodavača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:528889