Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Stefanov, M. (2021). Uloga korisničkih recenzija u percepciji sigurnosti kupnje u digitalnom okruženju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752133
Stefanov, Matea. "Uloga korisničkih recenzija u percepciji sigurnosti kupnje u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752133
Stefanov, Matea. "Uloga korisničkih recenzija u percepciji sigurnosti kupnje u digitalnom okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752133
Stefanov, M. (2021). 'Uloga korisničkih recenzija u percepciji sigurnosti kupnje u digitalnom okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752133
Stefanov M. Uloga korisničkih recenzija u percepciji sigurnosti kupnje u digitalnom okruženju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752133
M. Stefanov, "Uloga korisničkih recenzija u percepciji sigurnosti kupnje u digitalnom okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752133