diplomski rad
Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda

Varićak, Tea
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Varićak, T. (2021). Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583078

Varićak, Tea. "Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583078

Varićak, Tea. "Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583078

Varićak, T. (2021). 'Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583078

Varićak T. Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 18.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583078

T. Varićak, "Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583078

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.