Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Varićak, T. (2021). Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583078
Varićak, Tea. "Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583078
Varićak, Tea. "Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583078
Varićak, T. (2021). 'Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583078
Varićak T. Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 25.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583078
T. Varićak, "Usporedba utjecaja emocionalnih i racionalnih apela na kupnju luksuznih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583078