završni rad
Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora

Jeleč, Mateja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Jeleč, M. (2021). Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:993343

Jeleč, Mateja. "Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:993343

Jeleč, Mateja. "Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:993343

Jeleč, M. (2021). 'Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:993343

Jeleč M. Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 19.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:993343

M. Jeleč, "Društvene mreže kao kanal promocije turoperatora", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:993343

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.