Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Obradović, A. (2021). Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:041299
Obradović, Antonio. "Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:041299
Obradović, Antonio. "Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:041299
Obradović, A. (2021). 'Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:041299
Obradović A. Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 15.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:041299
A. Obradović, "Omnikanalna maloprodaja kao marketinška strategija trgovinskog poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:041299