Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije

Natalija Marić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad

Marić, N. (2015). Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583350

Marić, Natalija. "Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583350

Marić, Natalija. "Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583350

Marić, N. (2015). 'Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583350

Marić N. Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 20.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583350

N. Marić, "Aspekti ocjenjivanja dobavljača s primjerom iz automobilske industrije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:583350