prikaz prve stranice dokumenta Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu

Kelava, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kelava, A. (2021). Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752601

Kelava, Ana. "Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752601

Kelava, Ana. "Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752601

Kelava, A. (2021). 'Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 10.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752601

Kelava A. Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 10.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752601

A. Kelava, "Uloga ambasadora marke za kozmetičke proizvode na Instagramu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:752601

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.