Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Štokić, A. (2015). PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:754594
Štokić, Ante. "PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:754594
Štokić, Ante. "PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:754594
Štokić, A. (2015). 'PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:754594
Štokić A. PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:754594
A. Štokić, "PEREPCIJA POTROŠAČA O NOSTALGIČNIM MARKAMA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:754594