Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Zelenika, I. (2021). Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:944558
Zelenika, Iva. "Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:944558
Zelenika, Iva. "Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:944558
Zelenika, I. (2021). 'Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:944558
Zelenika I. Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 15.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:944558
I. Zelenika, "Čimbenici lojalnosti marki zračnih prijevoznika kod turističkih i poslovnih korisnika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:944558