Sažetak | Cilj ovog završnog rada, kako sam već navela u uvodu, bio je objasniti pojam društveno odgovornog marketinga, načine na koji se provodi, kako utječe na poduzeće, potrošače, konkurenciju i okoliš, te prikazati marketinške aktivnosti nekih od najpoznatijih poduzeća u Hrvatskoj, koje se vode konceptom društveno odgovornog marketinga. Kao što smo vidjeli kroz ovaj završni rad, društveno odgovoran marketing nije orijentiran samo na profit, već prema potrošačima, okolišu i društvu u cjelini, a obuhvaća odgovornost prema društvenoj zajednici, marketing opće dobrobiti i zeleni marketing. Od pojave koncepta društveno odgovornog marketinga, većina poduzeća su se počela baviti marketinškim aktivnostima koje on uključuje.
Na temelju svog istraživanja o temi završnog rada, došla sam do zaključka da su danas, skoro sva poduzeća društveno orijentirana, paze na svoj utjecaj na okoliš, drže do imidža društveno odgovornog člana, kako bi pomogli zajednici u kojoj djeluju. Na taj način ostvaruju i veći profit jer su današnji kupci, odnosno potrošači veoma osjetljivi na društvena pitanja, pa kupnjom nekih određenih proizvoda, odnosno usluga sudjeluju u donacijama za humanitarne svrhe, a neki i izdvajaju više kako bi kupili „zelene - eko proizvode“ koje percipiraju kao zdravije ili bolje od „običnih“. |