Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Matić, V. (2016). INTEGRACIJA OFF-LINE I ON-LINE MALOPRODAJE U SUPERMARKETIMA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431851
Matić, Vedrana. "INTEGRACIJA OFF-LINE I ON-LINE MALOPRODAJE U SUPERMARKETIMA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431851
Matić, Vedrana. "INTEGRACIJA OFF-LINE I ON-LINE MALOPRODAJE U SUPERMARKETIMA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431851
Matić, V. (2016). 'INTEGRACIJA OFF-LINE I ON-LINE MALOPRODAJE U SUPERMARKETIMA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431851
Matić V. INTEGRACIJA OFF-LINE I ON-LINE MALOPRODAJE U SUPERMARKETIMA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431851
V. Matić, "INTEGRACIJA OFF-LINE I ON-LINE MALOPRODAJE U SUPERMARKETIMA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:431851