prikaz prve stranice dokumenta Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga

Leljak, Renata
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Leljak, R. (2021). Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152491

Leljak, Renata. "Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152491

Leljak, Renata. "Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152491

Leljak, R. (2021). 'Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152491

Leljak R. Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 24.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152491

R. Leljak, "Unaprjeđenje maloprodaje robe upotrebom multikanalnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:152491

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.