prikaz prve stranice dokumenta Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj

Lozić, Nina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Lozić, N. (2021). Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842

Lozić, Nina. "Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842

Lozić, Nina. "Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842

Lozić, N. (2021). 'Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.06.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842

Lozić N. Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 17.06.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842

N. Lozić, "Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.