Lozić, N. (2021). Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842
Lozić, Nina. "Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842
Lozić, Nina. "Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842
Lozić, N. (2021). 'Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842
Lozić N. Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842
N. Lozić, "Pristupi istraživanju tržišne vrijednosti marke na primjeru craft industrije piva u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:108842