Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Škontra, D. A. (2021). Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459
Škontra, David Ante. "Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459
Škontra, David Ante. "Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459
Škontra, D. A. (2021). 'Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459
Škontra DA. Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 27.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459
D. A. Škontra, "Istraživanje uloge izgradnje odnosa s klijentima u stvaranju lojalnosti u kupnji pametnih telefona", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:359459