Ćurković, J. (2021). Mobilna aplikacija kao komunikacijski alat za povećanje prodaje i nagrađivanje lojalnosti kupaca primjer: Shake&Take (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272079
Ćurković, Josip. "Mobilna aplikacija kao komunikacijski alat za povećanje prodaje i nagrađivanje lojalnosti kupaca primjer: Shake&Take." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272079
Ćurković, Josip. "Mobilna aplikacija kao komunikacijski alat za povećanje prodaje i nagrađivanje lojalnosti kupaca primjer: Shake&Take." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272079
Ćurković, J. (2021). 'Mobilna aplikacija kao komunikacijski alat za povećanje prodaje i nagrađivanje lojalnosti kupaca primjer: Shake&Take', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272079
Ćurković J. Mobilna aplikacija kao komunikacijski alat za povećanje prodaje i nagrađivanje lojalnosti kupaca primjer: Shake&Take [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272079
J. Ćurković, "Mobilna aplikacija kao komunikacijski alat za povećanje prodaje i nagrađivanje lojalnosti kupaca primjer: Shake&Take", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:272079