Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vlašić, J. (2015). UVOĐENJE PROIZVODA NA NOVO TRŽIŠE NA PRIMJERU MARKE JANA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:307121
Vlašić, Jelena. "UVOĐENJE PROIZVODA NA NOVO TRŽIŠE NA PRIMJERU MARKE JANA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:307121
Vlašić, Jelena. "UVOĐENJE PROIZVODA NA NOVO TRŽIŠE NA PRIMJERU MARKE JANA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:307121
Vlašić, J. (2015). 'UVOĐENJE PROIZVODA NA NOVO TRŽIŠE NA PRIMJERU MARKE JANA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:307121
Vlašić J. UVOĐENJE PROIZVODA NA NOVO TRŽIŠE NA PRIMJERU MARKE JANA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:307121
J. Vlašić, "UVOĐENJE PROIZVODA NA NOVO TRŽIŠE NA PRIMJERU MARKE JANA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:307121