Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Plovanić, K. (2015). UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U MALOPRODAJI (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962352
Plovanić, Kristina. "UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U MALOPRODAJI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962352
Plovanić, Kristina. "UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U MALOPRODAJI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962352
Plovanić, K. (2015). 'UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U MALOPRODAJI', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962352
Plovanić K. UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U MALOPRODAJI [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962352
K. Plovanić, "UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U MALOPRODAJI", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:962352