prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece

Prpić, Helena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Prpić, H. (2021). Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841380

Prpić, Helena. "Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841380

Prpić, Helena. "Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841380

Prpić, H. (2021). 'Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 31.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841380

Prpić H. Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 31.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841380

H. Prpić, "Utjecaj marketinga hrane i pića na razvoj pretilosti kod djece", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:841380

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.