Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Banović, M. (2021). Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:893863
Banović, Matea. "Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:893863
Banović, Matea. "Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:893863
Banović, M. (2021). 'Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:893863
Banović M. Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:893863
M. Banović, "Uloga internog marketinga u izgradnji privrženosti zaposlenika marki poslodavca u hrvatskoj IT industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:893863