Hrgić, J. (2021). Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527618
Hrgić, Josip. "Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527618
Hrgić, Josip. "Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527618
Hrgić, J. (2021). 'Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527618
Hrgić J. Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527618
J. Hrgić, "Digitalni marketing u sportu na primjeru nogometnih klubova", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:527618