završni rad
MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU

Mia Majić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Majić, M. (2015). MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:315838

Majić, Mia. "MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:315838

Majić, Mia. "MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:315838

Majić, M. (2015). 'MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:315838

Majić M. MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:315838

M. Majić, "MARKETING ONLINE TURISTIČKIH AGENCIJA NA EUROPSKOM TRŽIŠTU", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:315838