Ortović, M. (2021). Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389
Ortović, Margareta. "Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389
Ortović, Margareta. "Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389
Ortović, M. (2021). 'Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389
Ortović M. Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389
M. Ortović, "Karakteristike brendiranja otočne turističke destinacije - primjer otoka Lošinja kao otoka vitalnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:799389