Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Dujmović, R. (2021). Lojalnost potrošača u sportskom marketingu : primjer sportskog tima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:448722
Dujmović, Romana. "Lojalnost potrošača u sportskom marketingu : primjer sportskog tima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:448722
Dujmović, Romana. "Lojalnost potrošača u sportskom marketingu : primjer sportskog tima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:448722
Dujmović, R. (2021). 'Lojalnost potrošača u sportskom marketingu : primjer sportskog tima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:448722
Dujmović R. Lojalnost potrošača u sportskom marketingu : primjer sportskog tima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:448722
R. Dujmović, "Lojalnost potrošača u sportskom marketingu : primjer sportskog tima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:448722