Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Boić, F. (2021). PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19 (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456634
Boić, Filip. "PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456634
Boić, Filip. "PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456634
Boić, F. (2021). 'PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456634
Boić F. PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19 [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456634
F. Boić, "PRILAGODBA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI UVJETIMA IZAZVANIM PANDEMIJOM COVID 19", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:456634