završni rad
ANALIZA MARKETINŠKIH PRISTUPA PODUZEĆA NA TRŽIŠTU BIJELE TEHNIKE

Dalia Budimir (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Budimir, D. (2015). ANALIZA MARKETINŠKIH PRISTUPA PODUZEĆA NA TRŽIŠTU BIJELE TEHNIKE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:004421

Budimir, Dalia. "ANALIZA MARKETINŠKIH PRISTUPA PODUZEĆA NA TRŽIŠTU BIJELE TEHNIKE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:004421

Budimir, Dalia. "ANALIZA MARKETINŠKIH PRISTUPA PODUZEĆA NA TRŽIŠTU BIJELE TEHNIKE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:004421

Budimir, D. (2015). 'ANALIZA MARKETINŠKIH PRISTUPA PODUZEĆA NA TRŽIŠTU BIJELE TEHNIKE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:004421

Budimir D. ANALIZA MARKETINŠKIH PRISTUPA PODUZEĆA NA TRŽIŠTU BIJELE TEHNIKE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:004421

D. Budimir, "ANALIZA MARKETINŠKIH PRISTUPA PODUZEĆA NA TRŽIŠTU BIJELE TEHNIKE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:004421