Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Balgač, E. (2021). Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533243
Balgač, Ema. "Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533243
Balgač, Ema. "Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533243
Balgač, E. (2021). 'Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533243
Balgač E. Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533243
E. Balgač, "Istraživanje uloge atributa imidža sportaša u razvoju lojalnosti potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:533243