Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Pavković, I. (2021). IZGRADNJA I RAZVOJ MARKE TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU DUBROVNIKA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:442110
Pavković, Ivana. "IZGRADNJA I RAZVOJ MARKE TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU DUBROVNIKA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:442110
Pavković, Ivana. "IZGRADNJA I RAZVOJ MARKE TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU DUBROVNIKA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:442110
Pavković, I. (2021). 'IZGRADNJA I RAZVOJ MARKE TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU DUBROVNIKA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:442110
Pavković I. IZGRADNJA I RAZVOJ MARKE TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU DUBROVNIKA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:442110
I. Pavković, "IZGRADNJA I RAZVOJ MARKE TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU DUBROVNIKA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:442110