Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lokin, N. (2015). MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802396
Lokin, Nina. "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802396
Lokin, Nina. "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802396
Lokin, N. (2015). 'MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802396
Lokin N. MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802396
N. Lokin, "MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU ŠIBENIKA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:802396