prikaz prve stranice dokumenta Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj

Tomek, Mario
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Tomek, M. (2021). Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:026478

Tomek, Mario. "Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:026478

Tomek, Mario. "Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:026478

Tomek, M. (2021). 'Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:026478

Tomek M. Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 08.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:026478

M. Tomek, "Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:026478

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.