Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Tomek, M. (2021). Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:026478
Tomek, Mario. "Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:026478
Tomek, Mario. "Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:026478
Tomek, M. (2021). 'Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:026478
Tomek M. Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:026478
M. Tomek, "Percepcija mladih potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:026478