Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Matić, L. (2022). Analiza strategija distribucije luksuzne modne marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919957
Matić, Leona. "Analiza strategija distribucije luksuzne modne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919957
Matić, Leona. "Analiza strategija distribucije luksuzne modne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919957
Matić, L. (2022). 'Analiza strategija distribucije luksuzne modne marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919957
Matić L. Analiza strategija distribucije luksuzne modne marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919957
L. Matić, "Analiza strategija distribucije luksuzne modne marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919957