Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Cvitanović, A. (2022). Povezanost dominantnog stila razvoja znanja i stila vodstva studenata prije prvog zaposlenja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:258844
Cvitanović, Ana. "Povezanost dominantnog stila razvoja znanja i stila vodstva studenata prije prvog zaposlenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:258844
Cvitanović, Ana. "Povezanost dominantnog stila razvoja znanja i stila vodstva studenata prije prvog zaposlenja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:258844
Cvitanović, A. (2022). 'Povezanost dominantnog stila razvoja znanja i stila vodstva studenata prije prvog zaposlenja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:258844
Cvitanović A. Povezanost dominantnog stila razvoja znanja i stila vodstva studenata prije prvog zaposlenja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:258844
A. Cvitanović, "Povezanost dominantnog stila razvoja znanja i stila vodstva studenata prije prvog zaposlenja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:258844