Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lauš, M. (2022). Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:773388
Lauš, Monika. "Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:773388
Lauš, Monika. "Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:773388
Lauš, M. (2022). 'Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:773388
Lauš M. Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:773388
M. Lauš, "Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:773388