diplomski rad
Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke

Lauš, Monika
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Lauš, M. (2022). Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:773388

Lauš, Monika. "Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:773388

Lauš, Monika. "Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:773388

Lauš, M. (2022). 'Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:773388

Lauš M. Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 22.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:773388

M. Lauš, "Utjecaj izloženosti kampanji marketinga općeg dobra na percipiranu osobnost korporativne marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:773388

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.