Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Banek, L. (2022). Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:984303
Banek, Leo. "Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:984303
Banek, Leo. "Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:984303
Banek, L. (2022). 'Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:984303
Banek L. Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:984303
L. Banek, "Stavovi prema apelu na seks u oglasima s obzirom na generacijsku pripadnost", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:984303