Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Antolović, A. (2022). Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928
Antolović, Antonio. "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928
Antolović, Antonio. "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928
Antolović, A. (2022). 'Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928
Antolović A. Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928
A. Antolović, "Izgradnja marke turističke destinacije kroz organizaciju sportske manifestacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:719928