Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Mataušić, L. (2022). Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama i lojalnosti potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660612
Mataušić, Lucija. "Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama i lojalnosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660612
Mataušić, Lucija. "Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama i lojalnosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660612
Mataušić, L. (2022). 'Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama i lojalnosti potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660612
Mataušić L. Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama i lojalnosti potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660612
L. Mataušić, "Povezanost oglašavanja na društvenim mrežama i lojalnosti potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:660612