Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Kovačević, K. (2022). Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259724
Kovačević, Kristina. "Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259724
Kovačević, Kristina. "Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259724
Kovačević, K. (2022). 'Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259724
Kovačević K. Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259724
K. Kovačević, "Digitalni marketing u turizmu tijekom pandemije koronavirusa", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259724