Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jelušić, P. (2022). Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311687
Jelušić, Patricia. "Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311687
Jelušić, Patricia. "Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311687
Jelušić, P. (2022). 'Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311687
Jelušić P. Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 11.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311687
P. Jelušić, "Istraživanje uloge programa lojalnosti u stvaranju zadovoljstva i lojalnosti kupaca maloprodajnih lanaca u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:311687