Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Rambrot, J. (2022). PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:305045
Rambrot, Josip. "PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:305045
Rambrot, Josip. "PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:305045
Rambrot, J. (2022). 'PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:305045
Rambrot J. PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:305045
J. Rambrot, "PERCEPCIJA KORISNIKA O VRIJEDNOSTI ZABAVNIH MULTIMEDIJALNIH USLUGA NA ZAHTJEV", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:305045