Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Miljan, K. (2022). Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:174778
Miljan, Klara. "Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:174778
Miljan, Klara. "Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:174778
Miljan, K. (2022). 'Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:174778
Miljan K. Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 08.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:174778
K. Miljan, "Uloga imidža maloprodajnog lanca u namjeri kupnje privatne marke", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:174778