Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Vrban, F. (2022). E-marketing turističkih destinacija s posebnim naglaskom na tržišnu komunikaciju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610250
Vrban, Filip. "E-marketing turističkih destinacija s posebnim naglaskom na tržišnu komunikaciju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610250
Vrban, Filip. "E-marketing turističkih destinacija s posebnim naglaskom na tržišnu komunikaciju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610250
Vrban, F. (2022). 'E-marketing turističkih destinacija s posebnim naglaskom na tržišnu komunikaciju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610250
Vrban F. E-marketing turističkih destinacija s posebnim naglaskom na tržišnu komunikaciju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610250
F. Vrban, "E-marketing turističkih destinacija s posebnim naglaskom na tržišnu komunikaciju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610250