završni rad
MARKETING SPORTSKO-REKREACIJSKIH CENTARA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Ivana Filipi (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Filipi, I. (2015). MARKETING SPORTSKO-REKREACIJSKIH CENTARA U REPUBLICI HRVATSKOJ (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:212843

Filipi, Ivana. "MARKETING SPORTSKO-REKREACIJSKIH CENTARA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:212843

Filipi, Ivana. "MARKETING SPORTSKO-REKREACIJSKIH CENTARA U REPUBLICI HRVATSKOJ." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:212843

Filipi, I. (2015). 'MARKETING SPORTSKO-REKREACIJSKIH CENTARA U REPUBLICI HRVATSKOJ', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:212843

Filipi I. MARKETING SPORTSKO-REKREACIJSKIH CENTARA U REPUBLICI HRVATSKOJ [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:212843

I. Filipi, "MARKETING SPORTSKO-REKREACIJSKIH CENTARA U REPUBLICI HRVATSKOJ", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:212843