Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Šimović, V. (2015). RAZVOJ PROMOTIVNOG MIKSA ZA TURISTIČKE MIKROLOKACIJE (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:846351
Šimović, Valentina. "RAZVOJ PROMOTIVNOG MIKSA ZA TURISTIČKE MIKROLOKACIJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:846351
Šimović, Valentina. "RAZVOJ PROMOTIVNOG MIKSA ZA TURISTIČKE MIKROLOKACIJE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:846351
Šimović, V. (2015). 'RAZVOJ PROMOTIVNOG MIKSA ZA TURISTIČKE MIKROLOKACIJE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:846351
Šimović V. RAZVOJ PROMOTIVNOG MIKSA ZA TURISTIČKE MIKROLOKACIJE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:846351
V. Šimović, "RAZVOJ PROMOTIVNOG MIKSA ZA TURISTIČKE MIKROLOKACIJE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:846351