Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kršul, D. (2022). Uloga marketinga u franšiznom poslovanju (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600145
Kršul, Davor. "Uloga marketinga u franšiznom poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600145
Kršul, Davor. "Uloga marketinga u franšiznom poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600145
Kršul, D. (2022). 'Uloga marketinga u franšiznom poslovanju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600145
Kršul D. Uloga marketinga u franšiznom poslovanju [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600145
D. Kršul, "Uloga marketinga u franšiznom poslovanju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:600145