Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Pongrac, V. (2022). Kvaliteta i zadovoljstvo kupaca s maloprodajnom uslugom na poslovnom primjeru (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115219
Pongrac, Valerija. "Kvaliteta i zadovoljstvo kupaca s maloprodajnom uslugom na poslovnom primjeru." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115219
Pongrac, Valerija. "Kvaliteta i zadovoljstvo kupaca s maloprodajnom uslugom na poslovnom primjeru." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115219
Pongrac, V. (2022). 'Kvaliteta i zadovoljstvo kupaca s maloprodajnom uslugom na poslovnom primjeru', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115219
Pongrac V. Kvaliteta i zadovoljstvo kupaca s maloprodajnom uslugom na poslovnom primjeru [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115219
V. Pongrac, "Kvaliteta i zadovoljstvo kupaca s maloprodajnom uslugom na poslovnom primjeru", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:115219